¿No tienes una cuenta?

01 diciembre 2008

Apartado semanal sobre asuntos medioambientales locales


¿Que os parece la apertura de este nuevo apartado?
Todo viene de una info que me ha pasado nuestra Cooperante Justiciera más internacional!! la Tere (holaaaaaaa)

Recuerdo que uno de los posts más antiguos habla de la ley de Costas, fué un momentazo Greenpeace que me dió, creo que deberiamos seguir con los momentazos a lo Greenpeace y seguir con ello. Así que os presento el siguiente tema que precisa de nuestro apoyo y difusión:

Salvem la Valleta: No a l'autovia Villena Muro

La plataforma “Salvem la Valleta: No a l’autovia Villena-Muro” ha acordat en la darrera reunió celebrada a Bocairent l’inici de la recollida de signatures fins el proper 14 de desembre en contra del projecte d’autovia que pretén construir la Generalitat entre aquestes dues ciutats. L’acció reivindicativa es veu plasmada en el manifest “ Per l’estima de la Valleta” amb el qual els membres de la plataforma volen mostrar el seu desacord trobant-se a l’abast de les persones que vulguen signar-lo en les poblacions de Muro, Agres, Alfafara i Bocairent.Image


El document, segons s’expressa en el mateix, recull els valors i la importància mediambiental de la zona on es pretén la construcció de l’autovia, denunciant igualment el greu impacte que es produiria si finalment es duguera endavant el projecte. Així mateix, es denuncia que l'autovia Villena-Muro pretén unir aquests dos punts seguint longitudinalment el curs natural del riu d’Agres, el que es presumible de cometre un greu atemptat ecològic que amaga un projecte molt més gran com és connectar Madrid i Benidorm a través d’aquestes terres, reivindicant el dret a manifestar-se en contra de les administracions que volen “construir el nostre futur sense tindre en compte les persones que viuen i treballen en estes comarques”.



Teneis más info sobre esto pinchando aquí, de todas formas voy a ponerme en contacto con ellos para conseguir unas cuantas hojas de firmas y ya os las paso por email.


Besos Justicieros

1 co-opiniones:

Anónimo dijo...

Guaaapppppppppppaaaaaaa!!!
Que bueno leerte por aqui, te echamos de menos, mucho, mucho. Como te va cumpliendo nuestros sueños, donde estas? argentina, chile? la chanchi dice que andas dando tumbos. Que bueno. Estás contenta con lo que haces? Eres la representante de CJ en la Aeci.